عکس های تخیلی – سورئالیست واقـعی

تبلیغات


عکس های تخیلی – سورئالیست واقـعی

مجموعه : دیدنی ,,

تعداد بازدید :2338

توماس باربی، عکاس خلاق آمریکایی یکی از پدیده های عکاسی سورئال است که بدون استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری و با ترکیب دو یا چند عکس معمولی، کلاژی از دنیای غیرواقعی به وجود می آورد.

حضور انور شما دوستان خصوصا کسانیکه دستی بر آتش هنر دارند عرض شود که سورئالیست ها از هر قماش فیلمساز؛ نویسنده یا نقاش که باشند حق بزرگی گردن به وجد آوردن ما دارند. هرچند این به وجد آمدن٬ می تواند در عکس یا تابلوی نقاشی چند ثانیه و در فیلم بیشتر طول بکشد و بعد فروکش کند اما همین چند ثانیه و دقیقه می تواند تجربه یک حس عجیب و البته تازه باشد.

توماس باربی هم یکی از عکاسان جماعت سورئال هاست. عکاسی که حسی شبیه معلق بودن را می شود با تماشای عکس هایش تجربه کرد. هرچند خودش گفته با وجود اینکه تمام دوران نوجوانی و جوانی اش دلش می خواسته به یکی از عکاسان بزرگ جهان تبدیل شود٬ اما هیچ فکرش را نمی کرد که روزی جزو دار و دسته سورئال ها به حساب بیاید.

توماس باربی متولد ۱۹۵۷ در گینه است. اما او فقط در گینه به دنیا آمد. توماس شش ماهه بود که پدر و مادرش بی خیال ماجراجویی شان در گینه شدند و سر از آپارتمانی در ژنو در آوردند اما توماس هم درست مثل همه آدم ها آرزوهای پدر و مادرش را نقش بر آب کرد و از ۱۳سالگی نقاشی را به شکل حرفه ای شروع کرد و اولین نمایشگاه انفرادی نقاشی اش را در ۱۶ سالگی برگزار کرد.

اما توماس به این قانع نشد و در اوایل جوانی قلم مو و رنگ را کنار گذاشت و دوربین عکاسی به دست گرفت و به هوای عکاسی به تمام دنیا سفر کرد. حالا توماس ۵۶ ساله یکی از عکاسان شناخته شده این سبک است. عکاسی که در نمایشگاه سورئالیست ها به مناسبت بیست و چهارمین سال مرگ دالی در اسپانیا٬ بخش ویژه ای را به عکس هایش اختصاص داده اند. عکس هایی که آدم دلش می خواهد یکی از آدم های معلق داخل عکس باشد و با آنها پرواز کند …

Thomas Persian Star.org 001 عکس های تخیلی   سورئالیست واقـعیThomas Persian Star.org 002 عکس های تخیلی   سورئالیست واقـعیThomas Persian Star.org 003 عکس های تخیلی   سورئالیست واقـعیThomas Persian Star.org 006 عکس های تخیلی   سورئالیست واقـعیThomas Persian Star.org 011 عکس های تخیلی   سورئالیست واقـعیThomas Persian Star.org 012 عکس های تخیلی   سورئالیست واقـعیThomas Persian Star.org 013 عکس های تخیلی   سورئالیست واقـعیThomas Persian Star.org 016 عکس های تخیلی   سورئالیست واقـعیThomas Persian Star.org 017 عکس های تخیلی   سورئالیست واقـعیThomas Persian Star.org 020 عکس های تخیلی   سورئالیست واقـعیThomas Persian Star.org 021 عکس های تخیلی   سورئالیست واقـعیThomas Persian Star.org 022 عکس های تخیلی   سورئالیست واقـعیThomas Persian Star.org 023 عکس های تخیلی   سورئالیست واقـعیThomas Persian Star.org 025 عکس های تخیلی   سورئالیست واقـعیThomas Persian Star.org 026 عکس های تخیلی   سورئالیست واقـعیThomas Persian Star.org 027 عکس های تخیلی   سورئالیست واقـعی عکس های تخیلی   سورئالیست واقـعی

 

 

به اشتراک بگذارید


برچسب ها : عکس های تخیلی – سورئالیست واقـعی,
[RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js]
مطالب مرتبط

اسب
پروانه
یک تصویر گرافیکی
ماهی
سیب
7
2
3
4
4

نظرات


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات
جدیدترین مطالب
پنل کاربری

نام کاربری
رمز عبور


نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبلیغات
نویسندگان
تبادل لینک اتوماتیک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فتو ستاره ساق و آدرس setarehsagh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






اخرین نظرات
لیان استور - خبر جالب و متفاوتی بود ممنونم - 1397/11/9
هونام سنگ - با سلام و درود و تشکر از ارائه بازیه جالبتون.موفق باشید. - 1396/7/17
مهاجرت به آلمان - لااااااااااایــــــک خیلی لذت بردم
به ماهم سربزنید
http://migrate.mento.ir - 1394/11/8
مرجان - سسسسسسسسلام نوشته هاتون حرف نداره http://goo.gl/plzaWZ - 1394/11/8
M - - 1394/11/2/setarehsa
محمدرضا آقابیگی - خوبه ولی آمار جمعیتتون مال چند سال قبله - 1394/10/19/setarehsa
همشهری - عجب زندانیه . اونوقت اون آدمای خودفروش فتنه گر دم از زندانهای یاران میزنه - 1394/5/27/setarehsa
m - سلام خوشم اومد ایول - 1394/2/30/setarehsa
مصطفی - مرسی از مطالب خوبتون
و سپاس برای درج نام وب سایت درباره همه چیز به عنوان مرجع خبر
کاش همه آدما مثل شما بودن وقتی مطلبی رو کپی می کردن
مدیر وب سایت درباره همه چیز - 1394/2/6/setarehsa
سانیا17 - لاااااااااااایک داره بخدا - 1394/2/5/setarehsa
مطالب پر بازدید
اشتراک خبرنامه
شما کاربران گرامی با عضویت در بخش خبرنامه اینترنتی می توانید تمامی مطالب منتشر شده در فانتیک را در قالب یک ایمیل هر روز در اینباکس خود دریافت نمایید و به این صورت هیچ مطلبی از فانتیک را از دست نخواهید داد پس همین الان عضویت خود را تکمیل نمایید.
تبلیغات متنی